REGULAMIN SPRZEDAŻY OBIADÓW ABONAMENTOWYCH
Z obiadów abonamentowych można korzystać na miejscu lub na wynos w lokalu Diner znajdującym się przy ul. Orłowicza 4 w Olsztynie od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-18.00 oraz w soboty w godzinach 11.00-15.00
- Klient posiadający ważną kartę abonamentową otrzymuje, każdego przewidzianego abonamentem dnia, jeden zestaw obiadowy składający się z jednej porcji wybranej zupy dnia, jednej porcji wybranego drugiego dania dnia oraz kompotu.
- Obiady w abonamencie podawane są tylko w dni otwarcia lokalu.
- Klient ma do wyboru dwa rodzaje abonamentu: abonament na dni robocze (poniedziałek-piątek) oraz abonament na dni robocze + soboty.
- Abonament wykupowany jest na dany miesiąc kalendarzowy lub okres 31 dni kalendarzowych (uwzględniający tylko dni pracy lokalu).
- Cena abonamentu równa się iloczynowi kwoty 27,50 zł * ilość dni pracy lokalu Diner w okresie na jaki wykupiony będzie abonament.
- Opłaty za abonament dokonuje się w lokalu Diner z góry za cały okres objęty abonamentem.
- Niewykorzystane obiady abonamentowe nie podlegają zsumowaniu w kolejnych dniach, ani nie przechodzą na kolejny okres abonamentowy.
- Firma zastrzega sobie możliwość zmiany menu.
- W przypadku wyczerpania potraw dnia klientowi przysługuje możliwość wybrania dowolnego dania z menu (z wyjątkiem zestawów XXL). Odmowa przyjęcia oferty zamiennej wiąże się z konsekwencjami opisanymi w punkcie 6 niniejszego regulaminu.
- W przypadku skorzystania z oferty na wynos, jeśli klient nie zapewni własnych pojemników do spakowania jedzenia, zostaną doliczone koszty opakowań zgodnie z aktualnym cennikiem.